Marjorie

Lid sinds 16-03-2017 • Laatste activiteit 1 jaar, 5 maanden geleden

Introductie

Als professional in loopbaanvormgeving en arbeidsmobiliteit begeleid ik mensen in het proces om de beste versie van zichzelf te zijn.

Mijn drives zijn: het verschil willen maken, geloven in talenten en anderen te laten inzien dat zij uniek zijn.

Hoe ik dat doe? Ik beheers de kunst mensen te leren zich te ontwikkelen en eigen verantwoordelijkheid te nemen. Het gaat daarbij om de beweging te maken van denken naar praktisch handelen. Vanuit doelgerichtheid werken naar een resultaat. Dit alles met een twinkeling.

Dit wordt ingezet bij de volgende vraagstukken:

Loopbaancoaching, outplacement, re-integratie 1e en 2e spoor, coaching on the job, mobiliteit, preventive en transformatieve coaching/mediation.

Als marktgerichte en omgevingsbewuste netwerker heb ik een sterke verbinding met organisaties en werkgevers in de regio noordoost Nederland. Ik schakel op diverse niveaus wanneer een situatie daar naar vraagt. Door mijn ondernemende persoonlijkheid ben ik in staat op creatieve wijze kleur te geven aan mijzelf en dat van anderen aan de frontlinie van de arbeidsmarkt.

Log in

Scoor ook in Deventer!

Deel uw project, ideeën of vragen met vele anderen:

Word supporter